Support & Servicevagt

AGM 2

Når du har brug for det

Reservedele og service - også uden for åbningstid

I gyllesæsonen (uge 5-19 og 35-39) kan du udenfor almindelig arbejdstid rekvirere teknisk assistance og bestille udlevering af reservedele ved at kontakte vagthavende medarbejdere.

Vi kan kontaktes via telefon 7672 1300 i følgende tidsrum:

På hverdage fra almindelig lukketid og frem til kl. 22:00.
Lørdage fra kl. 07:00-18:00
Søn- og helligdage fra kl. 07:00-17:00

Vær opmærksom på, at alle vareudleveringer og supportopgaver der foretages udenfor almindelig arbejdstid, pålægges et vagtgebyr.

DAGLIGE ÅBNINGSTIDER

  • KONTOR
    Mandag - torsdag kl. 8.00 - 16.15
    Fredag kl. 8.00 - 14.30
  • LAGER
    Mandag - torsdag kl. 7.00 - 16.15
    Fredag kl. 7.00 - 14.40
Artboard 1

Klar til at hjælpe dig

Vi ved at høj driftssikkerhed er et kardinalpunkt i landbruget, og derfor er vi klar til at hjælpe dig, når du har behov for det! Med både interne supportere, udekørende montører og eksterne samarbejdspartnere har vi et komplet serviceapparat, der hurtigt hjælper dig både nært og fjernt - og vi arbejder kontinuerligt på at udvide og forbedre servicefunktionen såvel internt som eksternt.

shutterstock 228722404 2

Dit naturlige kontaktpunkt

Serviceafdelingen er i dagligdagen dit naturlige kontaktpunkt hos Agrometer, hvor du får du hurtig og kompetent afhjælpning af akutte driftsproblemer.

Men Agrometers serviceafdeling er også din indgangsvinkel når der er behov for en særlig løsning, som kræver lidt ekstra. Her inddrager vi naturligt viden fra de øvrige led i Agrometers værdikæde.

Det giver et tæt og effektivt samarbejde som skaber løsninger, der er funderet i både relevant teoretisk viden og praktisk erfaring.

Interesseret? Lad os ringe dig op.